141 tyś - wymiana odbojników amortyzatorów z tyłu oraz osłon przegubów z przodu
143 tyś - wymiana turbiny na nową (stara padła)
150 tyś - padła przepustnica
Amory 150tyś km - sprawność ~80% każdy
Auto mam od 135tyś km wcześniej nie wiem co było zmieniane/naprawiane
Nigdy (odpukać) nie stanęło w drodze...
143 tyś - wymiana turbiny na nową (stara padła)
150 tyś - padła przepustnica
Amory 150tyś km - sprawność ~80% każdy
Auto mam od 135tyś km wcześniej nie wiem co było zmieniane/naprawiane
Nigdy (odpukać) nie stanęło w drodze...



iasta lewa tył.czujnik temp. silnika,automat stopu,czujnik ABS(prawy przód),popychacze,przeplywomierz,termostat,naprawa kompresora klimatyzacji(zawiesily się jakies klapki w srodku),mechanizm wycieraczek przód i to by było na tyle :szeroki_usmiech !Ostatni doszło jeszcze wymiana dwumasy na jednomasę,koncówek wtryskow(na 216) oraz chlodnicy oleju(ASZ/ARL) ale to tylko przez widzimisie :diabelski_usmiech właściciela po wizytach u Aligatora bo akurat na tym można bylo jeszcze śmigać!
Komentarz